امیر علی امیر علی ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

امیر علی عزیز من

این روزهای من

1395/2/14 19:27
183 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم

این روزها اصلا حال خوبی ندارم نه از لحاظ روحی و نه از لحاظ جسمی هر چه قد هم سعی میکنم این بی حوصلگی وقتی با توام تاثیری تو لحظات قشنگ با تو بودنم نگذاره نمیشه منو ببخش عزیزکم بارداری برای یه زن دوره حساسیه چه برسه به من که توی این شهر غریب دور از کسانیکه میتوننن کمی کمکم کنن زندگی میگذرونم از خدا می خوام به لطفش این چند ماه دیگه هم به خوشی و سلامتی بگذره و برگردیم تربت خودمون

تو هم حوصلت سر میره و همش میخوای باهات بازی کنم تا جایی که انرزی دارم پا به پات میام ولی وقتی خسته میشم دیگه مجبوری خودت و یه جوری سرگرم کنی میری تو اتاقت غرغر میکنی نق نق میکنی و بازی میکنی دیدنت تو این لحظه ها تماشایی

دوستت دارم آرام جانم محبت

پسندها (11)

نظرات (4)

مامان علی آقا
16 اردیبهشت 95 1:00
ای جانم فدای مادر نمونه بارداری واقعا سخته خیلی توان میخواد گلم.خوب بگذره الهدددد
مامان امیر علی
پاسخ
ممنون عزیزم
مامانی
17 اردیبهشت 95 0:26
سلاممممم عزیزم مبارکه بهت حق میدم ان شاا...این روزها هم به خوبی میگذره غصه نخور
مامان امیر علی
پاسخ
ممنون
مامان انیسا
25 اردیبهشت 95 8:25
ایشالا این روزای سختم تموم میشه و هر چی زودتر برمیگردین شهر خودتون
مامان امیر علی
پاسخ
ممنون از لطفتون
محجوب بانو
20 خرداد 95 3:41
وا ای عزیزم تبریک میگم انشالله به سلامتی چن ماهه هستی؟؟؟ واقعا درکت میکنم خیلی سخته اونم تو غربت
مامان امیر علی
پاسخ
ممنون عزیزم