امیر علی امیر علی ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

امیر علی عزیز من

جای خیلی ها خالی بود

1394/6/3 12:57
283 بازدید
اشتراک گذاری

با وجود این که تو ایرانشهر تنها بودیم و مادرجون ها و آقاجون و... هیچ کس کنار مون نبودن با بابایی تصمیم گرفتیم برات تولد بگیریم یه مهمونی ساده اما قشنگ وخاطره انگیز

حلما و ساجده وصبا جون به همراه مامان و باباشون مهمون های جشن کوچیک بودن خوش گذشت ولی جای خیلی ها خالی بود امیدوارم سال دیگه تولدت رو توشهر خودمون کنار مادر جون ها آقاجون عمو ها وعمه ها خاله و دایی ها باشیم ان شاالله

بازم تولدت رو تبریک میگم دوستت دارم

 

 

پسندها (7)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

(̲̅P̲̅)(̲̅E̲̅)(̲̅G̲̅)(̲̅A̲̅)(̲̅H̲̅)
4 شهریور 94 9:47
ﺍﯾﻤﺎﻥ ﺩﺍﺭﻡ... ﮐﻪ ﻗﺸﻨﮕﺘﺮﯾﻦ ﻋﺸ♥ـﻖ نگاﻩ ﻣﻬﺮباﻥ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺑﻪ ﺑﻨﺪﮔﺎﻧﺶ ﺍﺳﺖ! ﺯﻧـﺪﮔﯽ ﺭﺍ به ﺍﻭ ﺑﺴـﭙﺎﺭ... ﻭ ﻣﻄﻤﺌﻦ ﺑﺎﺵ ﮐﻪ ﺗﺎ ﻭﻗﺘﯽ ﮐﻪ ﭘﺸﺘﺖ ﺑﻪ ﺧﺪﺍ ﮔﺮﻡ ﺍﺳﺖ؛ ﺗﻤﺎﻡ ﻫﺮﺍﺱ ﻫﺎﯼ ﺩﻧﯿﺎ ﺧﻨﺪﻩ ﺩﺍﺭ ﺍﺳﺖ...
مامان امیر علی
پاسخ
ممنون از این که به ما سر زدید
مامی
5 شهریور 94 13:58
ایشالله تولد 120 سالگیشو جشن بگیری ممنون که به وبم سر زدی عزیزم بازم بیا خوشحال میشم راستی وبتو تو لیست دوستانم قرار دادم
مامان امیر علی
پاسخ
ممنون من هم این کار و انجام میدم منتظر دیدار دوبارت هستم
مامان مینا
6 شهریور 94 19:49
سلام امیر علی جون تولدت مبارک.
مامان امیر علی
پاسخ
سلام ممنون
مامان مهدیه
8 شهریور 94 16:57
عزیزم تولد امیرعلی جون مبارک.ایشالا همه اونهایی که تو غربت هستن هرچه زودتر برگردن شهرشون.درکت میکنم ما هم مثل شما از خانواده هامون دوریم خیلی سخته