امیر علی امیر علی ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

امیر علی عزیز من

آبان 94 گلهای زعفران

1394/8/19 12:52
285 بازدید
اشتراک گذاری

بابایی دو هفته مرخصی گرفت و برای برداشت گلهای زعفران رفتیم تربت شکرخدا برداشت خوبی رو داشتیم من همش نگران این بودم که شما سر زمین یا تو خونه موقع پاک کردن گلها اذیت بشی و مارو هم اذیت کنی که به لطف خدا پسرخیلی خوبی بودیمحبت فقط تا جایی که میتونستی خاک بازی کردی البته ناگفته نماند که بابایی یه عالمه خوراکی میخرید تا نق میزدی بهت میدادیم وشما حسابی بهت خوش گذشت . . . .

                                           

http://nargil.ir/News.aspx?Id=694&cid=10084

پسندها (13)

نظرات (4)

مامان علی مردان
19 آبان 94 18:07
آفرین ناز پسر که اینقدر آقا بودی مامانی خداقوت
مامان امیر علی
پاسخ
ممنون
مامانی
7 آذر 94 10:44
سلام ماشاا...به پسرنازمون امیرعلی جوون هم سن محمدیاسین منه خداحفظشون کنه
مامان امیر علی
پاسخ
سلام ممنون
مامان نیکان
3 دی 94 17:09
آفرین.حتما بچه ام فهمیده که زعفران طلاست قدرشو دونسته.خوش بحالتون.شکر که برداشت خوب بود.گوارای وجود زحمت کشتون
مامان امیر علی
پاسخ
ممنون
کیان
20 بهمن 94 9:44
من زعفرون دوج دارم