امیر علی امیر علی ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره

امیر علی عزیز من

بدون عنوان

1394/10/16 18:55
311 بازدید
اشتراک گذاری

امروز که اومدم مهد دنبالت بهم گفتی :چرا اومدی برو من هنوز می خوام بازی کنمتعجب نه به اون روزای اول گریهکه نمی خواستی بری مهد نه به حالا که   خنده    خلاصه من کلی ذوق کردم که تونستی با فضای اونجا کنار بیای خدارو صد هزار مرتبه شکر

قراره برای دهه فجر سرود تمرین کنید نمی دونم مربی تون به شماها چی گفته ولی تا وارد خونه شدیم دنبال پرچمت میگشی تا من برات ناهار حاضر کردم تو فقط توی خونه می چرخیدی و ایران ایران میکردی سره من که گیج شد خودت رو نمیدونم ....

http://nfb.blogfa.com/cat-75.aspx

پسندها (17)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان علی آقا
17 دی 94 18:08
ای جان خدا رو شکر چه خوب منم انشااله برای تابستون میبرم علی رو خوب مامانش نرو دنبالش دیگه خخخخخ
مامان نیکان
19 دی 94 12:30
عزیز دلم.ماشالله به اینهمه پیشرفت.ایشالله سرودتم زودی حفظ شی.خوب مامانی مگه چیه؟بچه ام عرق ملی داره خب
مامانی
20 دی 94 13:05
کارخیلی خوبی کردیدامیرعلی جونوگذاشتیدمهداینجوری ازتنهایی درمییاد
مامان کورش
26 دی 94 9:00
چقدر خوبه که دیگه مهد رو دوست داره
مامان کورش
26 دی 94 9:02
لینکتون کردم
مامان امیر علی
پاسخ
ممنون شماهم لینک شدید
دلسارا
21 بهمن 94 17:47
بچه ها اگه ماماناشون روگیج نکنن که درست رسالتشون رو انجام ندادن. آفرین امیرعلی جان